EsomarISO 20252MOAISO 20252NIMAISO 20252dutchenglish
 
 
 
Supervisor callcenter (dag of avond, fulltime of parttime)  
In de flexibele en veelzijdige functie van supervisor callcenter ben je verantwoordelijk voor het begeleiden, monitoren en motiveren van onze enquêteurs. Ook zorg je elke dag voor een optimale bezetting van het callcenter.

Elke dag voert het call center honderden telefonische enquêtes uit voor kwantitatief onderzoek De sfeer op de afdeling is informeel en resultaatgericht.


Werkzaamheden zijn onder meer:
• het coachen en begeleiden van enquêteurs
• het monitoren van gesprekken/uitvoeren van kwaliteitscontroles
• het voeren van evaluatie- en beoordelingsgesprekken
• het inplannen en instrueren van enquêteurs
• het geven van instructie- en inwerkbijeenkomsten
• het afhandelen van inkomende telefoontjes
• het uitvoeren van overige ondersteunende werkzaamheden ten behoeve van de afdeling.
  verder >>>
 
  DESAN Research Solutions, Transformatorweg 80, 1014 AK Amsterdam, telefoon 020 620 1589, informatie@desan.nl