EsomarISO 20252MOAISO 20252NIMAISO 20252dutchenglish
 
 
 
DESAN rond Het Glazen Huis van 3FM Serious Request in Leiden  
december 2011
In opdracht van Leiden Marketing en de gemeente Leiden voert DESAN een effectmeting uit naar de actie Het Glazen Huis. Deze jaarlijkse actie is een initiatief van 3FM Serious Request in samenwerking met het Nederlandse Rode Kruis. Het Glazen Huis staat van zondag 18 tot en met zaterdag 24 december 2011 op de Beestenmarkt in het centrum van Leiden. Tijdens deze actie zal DESAN een representatief deel van de bezoekers van 16 jaar en ouder ter plaatse ondervragen. Voor degenen die op een later tijdstip aan het onderzoek willen deelnemen is een webvariant van de vragenlijst beschikbaar. Naast enquêteurs levert DESAN ook handhelds en bijbehorende infrastructuur zodat medewerkers van de actie zelf ook interviews kunnen afnemen.

Het thema van de inzamelingsactie dit jaar is: Help een moeder, red een gezin!.

Voor meer informatie over de actie en Leiden Marketing klik hier.
 
  DESAN Research Solutions, Raadhuisstraat 46, 1016 DG Amsterdam, telefoon: 020 620 1589, fax: 020 638 7299, informatie@desan.nl